Het antwoord op enkele veel gestelde vragen:

- Ik heb geen Visa kaart, hoe moet ik bestellen?

Je kunt altijd via Instagram of e-mail vragen om het bedrag over te schrijven. Een andere mogelijkheid is om iemand te vragen die wel beschikt over een Visa kaart om de bestelling voor je te plaatsen.

- Is het mogelijk om mijn bestelling als cadeau te laten inpakken?

Bij het plaatsen van de bestelling kan je dit extra vermelden. Wens je graag een handgeschreven, persoonlijke boodschap bij de bestelling? Geen probleem, vermeld je kort tekstje of de naam van de jarige en en wij doen de rest.

- Kan ik een factuur voor mijn bestelling ontvangen?

Dat kan zeker! Vermeld alle nodige gegevens zoals het adres en btw-nummer bij het plaatsen van je bestelling. Wij maken de factuur en sturen deze via e-mail.

- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat deze is geplaatst?

Nadat je een bestelling geplaatst hebt, is het niet meer mogelijk deze te wijzigen of te annuleren via de website. Wat je wel altijd kunt doen is zo snel mogelijk een e-mail sturen via shop@grokstract.be, en dan bekijken we samen de mogelijkheden om de bestelling eventueel nog aan te passen of een retourzending te regelen waarbij je uiteraard je geld terugkrijgt.

- Er is een probleem bij het afronden van mijn bestelling, wat moet ik doen?

Als er problemen zijn bij het afronden van de bestelling of het voltooien van de betaling, raden we aan om de browser te sluiten en opnieuw te starten. Controleer ook of de betaling daadwerkelijk is afgeschreven. Je ontvangt altijd een orderbevestiging, maar het is mogelijk dat deze in je spamfolder is terechtgekomen. Als je nog steeds problemen hebt bij het plaatsen van je bestelling, neem dan contact met ons op via shop@grokstract.be of via Instagram @grokstract.

- Hoe kan ik korting krijgen?

Door in te schrijven op onze nieuwsbrief maak je kans toegang te krijgen tot exclusieve kortingen. Bovendien krijg je als eerste de kans om artikelen uit nieuwe collecties te bestellen. Ben je een bekent persoon, organiseer je een event ... neem gerust contact op en we bespreken samen de mogelijkheden.

- Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?

Indien je bestelling incompleet werd geleverd, neem dan direct contact met ons op via shop@grokstract.be. We leveren alsnog het ontbrekende artikel of je kunt je geld terugvragen. Als je een artikel als pre-order hebt besteld samen met artikelen die al op voorraad waren, worden deze later geleverd.

- Ik heb een defect/verkeerd artikel ontvangen.

Onze excuses dat je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via Instagram @grokstract of e-mail ons op shop@grokstract.be. Stuur ons een foto van het artikel en het ordernummer, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen en onze fout rechtzetten.

- Out of stock of uitverkocht

Wij snappen de frustratie wanneer het product niet meer beschikbaar is in jouw maat... Limited editions worden nooit opnieuw uitgebracht. Wanneer een product out of stock is, kan je altijd een mail sturen met de vraag wanneer het terug beschikbaar zal zijn. Via de nieuwsbrief word je ook op de hoogte gebracht als er een restock is. Als merk begrijpen we het belang van duurzaamheid. Daarom hebben we bewust gekozen voor de productie van kleine oplagen. Dit betekent dat er geen overvloedige voorraad wordt geproduceerd, wat op zijn beurt goed is voor het milieu.

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag? Mail dan zeker naar shop@grokstract.be of stuur via Instagram. We helpen je met plezier verder!